Rapportu di ricerca di ghjoculi, fighjemu un ochju à ciò chì i zitelli di 0-6 anni ghjucanu.

Qualchì tempu fà, aghju fattu una attività di indagine per cullà i ghjoculi preferiti di i zitelli.Vogliu urganizà una lista di ghjoculi per i zitelli di tutti l'età, in modu chì pudemu avè più riferimentu quandu intruduce i ghjoculi à i zitelli.
Un totale di 865 pezzi d'infurmazioni di ghjoculi sò stati ricevuti da i studienti in questa cullizzioni, frà i quali i zitelli eranu soprattuttu trà 0 è 6 anni.Ti ringraziu assai per a vostra bella spartera sta volta.
È pocu tempu avemu risoltu sti ghjoculi citati secondu a spartera di tutti.I seguenti 15 categurie sò stati citati 20 volte o più.Sò blocchi, vitture di ghjoculi, pezzi magnetichi, puzziche, periferiche d'animazione, scena, ghjochi di tavola, pupi, penseri / pezzi, buggies, fangu di ghjoculi, ghjoculi grossi, educazione precoce, musica è ghjoculi cognitivi di i zitelli.
In seguitu, aghju da sorte è rapportu i ghjoculi in e categurie 15 secondu a vostra spartera.Ci saranu ancu alcune marche di ghjoculi cunsigliate da voi.In ogni casu, perchè u numeru di azzioni in certi categurie ùn hè micca troppu grande, sta marca cunsigliata ùn hà micca significatu statisticu, per quessa hè solu per a vostra riferenza.
In seguitu, aghju da rapportà u numeru tutale di menzioni di ognuna di e categurie 15 in ordine decrescente.
1 classe di prudutti di legnu
In questa cullizzioni, i blocchi di custruzzione eranu i ghjoculi più frequentemente chjamati, ricevendu un totale di feedback di i studienti 163.Da i dati, pudemu vede chì i zitelli cuminciaru à mustrà una tendenza di ghjucà cù blocchi da l'età di 2 anni, è questu amore hè statu mantinutu finu à l'età di 6 anni, cusì si pò dì chì hè un ghjoculu classicu adattatu per tutti i gruppi di età.
À mezu à elli, i quattru tippi di blocchi di custruzzione mintuatu più sò principarmenti i blocchi di custruzzione granulare classicu (LEGO), blocchi di custruzzione di lignu, blocchi di custruzzione magnetichi è blocchi di costruzione meccanica.
Cum'è i blocchi di custruzzione di tippi in ogni gruppu d'età seranu sfarenti, cum'è blocchi di legnu, perchè nisuna quantità di designu trà blocchi, ghjucanu à u sogliu, in particulare freccia bassa trà i zitelli di 2 à 3 anni hè relativamente più altu, è u simplice. sensu di blocchi di lignu, soprattuttu adattatu per i zitelli à scopra in questa tappa, ancu s'ellu ùn anu ancu vuluntà di assemblea mudeli cumplessi, Ma simpricimenti stacking and knocking them down can give children special pleasure.
Quandu sò 3-5 anni, cù a migliione di i movimenti di e mani è a capacità di coordinazione manu-ochju, preferiranu ghjucà cù blocchi granulari è blocchi magnetichi.Sti dui tipi di blocchi anu una sucità più altu in a custruzzione di mudeli è u ghjocu creativo, chì ponu ancu migliurà a custruzzione di u pensamentu di i zitelli, a capacità di coordinazione manu-ochju è a capacità di cognizione spaziale.
Trà i mattoni granulari, a serie Lego Depot è a serie Bruco sò particularmente menzionate;I blocchi magnetichi sò Kubi Companion è SMARTMAX.Aghju cunsigliatu sti dui marchi prima, è tutti dui sò assai boni.
Inoltre, i zitelli più di 5 anni, in più di i blocchi di custruzzione sopra citati, cum'è ancu blocchi di custruzzione meccanica cù un sensu più forte di cuncepimentu è capacità di custruzzione più altu.

2 e vitture di ghjoculi

Trasportu per un zitellu per esse un maravigghiusu esiste, assai zitelli sò assai interessate in vitture, in questa ricerca cunfirma ancu chì, in u carru di ghjoculi hè mintuatu u numeru di volte dopu à i ghjoculi di blocchi di custruzzione, tutale cù 89 voti, chì piace u carru di ghjoculi. , principarmenti cuncintrata in trà 2-5 anni, in u gruppu d'età hè gradualmente ridutta.
E s'è sicondu u ghjocu di vittura di ghjoculi per classificà, avemu mintuatu a classa di mudellu principale (cumprese a vittura di mudellu, a vittura di backforce), a classa di assemblea (cumprese a vittura ferroviaria, a vittura assemblata) sti dui tipi.
À mezu à elli, ghjuchemu u più hè u tipu di mudellu di vittura di ghjoculi, in particulare l'escavatore, u trattore, a vittura di polizia è u mutore di u focu è altri mudelli cù un "sensu di putere", ùn importa ciò chì età i zitelli sò assai simili, cusì a proporzione generale serà. esse più;Altri tipi di vitture più pratichi, cum'è piste è assemblee, sò ghjucati più spessu dopu à l'età di trè anni.
In quantu à a marca di vittura di ghjoculi, avemu citatu relativamente più sò Domica, Huiluo è Magic di sti trè prudutti.À mezu à elli, Domeika crede chì tutti sò assai pràticu cun ellu, u so mudellu di vittura in lega di simulazione hè ancu assai classicu, u mudellu hè relativamente riccu, chì copre classi di ingegneria, veiculi di trafficu urbanu, arnesi di salvezza è cusì.

U trenu Magicu hè un trenu di pista intelligente speciale, chì vi aghju cunsigliatu prima.Hà sensori nantu à u corpu, per chì i zitelli ponu unisce liberamente à a pista di u trenu, è creanu struzzioni di guida per u trenu attraversu stickers è accessori, per chì i zitelli anu un sensu più forte di cuntrollu in u prucessu di ghjucà.
U prossimu hè a tableta magnetica, chì hè un ghjoculu classicu di custruzzione cum'è i blocchi di costruzione.Hè assai populari trà i zitelli per via di e so caratteristiche diverse è creative.Un totale di 67 risposte sò state ricevute in questu cuncorsu, è a maiò parte di elli mostranu u so amore per questu da l'età di 2 à l'età di 5.
L'altru piastra magnetica di u quadru sarà focu annantu à a custruzzione di mudeli, perchè ogni piastra magnetica hè un disignu cava, u so propiu pesu hè ligeru, bonu magneticu, cusì pò realizà un mudellu di struttura più tridimensionale, più cumplessu.
U sopra hè a situazione specifica di sta indagine.Ancu s'ellu ùn pudete micca vede quale marca è quale pruduttu duvete cumprà per i vostri figlioli, pudete ancu capisce in una certa misura a preferenza preferita di i zitelli è a tendenza di i ghjoculi in diverse stadi di crescita, in modu di furnisce un riferimentu à l'introduzione di diversi tipi di ghjoculi per i zitelli.

Infine, crede chì quandu sceglite i ghjoculi per i vostri figlioli, in più di quale tipu di ghjoculi deve esse introduttu à diverse età, vulete ancu cunnosce i prudutti specifichi cunsigliati.Dunque, andemu ancu personalmente à a tappa successiva è fà più guide di shopping o cumenti nantu à quelli tipi di ghjoculi chì vi sò particularmente preoccupati.


Tempu di Postu: Set-08-2022